ب
-
بازگیر، افشین
ارتقای چابکی صنعت محتوای دیجیتال در ایران: نگاهی به نقش استراتژی دانش و دارایی فکری در بازاریابی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 133-162]
-
بدیع زاده، علی
تعیین کننده های قصد استفاده مداوم از سیستم های اقتصاد اشتراکی(مورد مطالعه: تاکسی های اینترنتی) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 201-235]
-
بنی حسینی، علیرضا
واکاوی نقش میاندارِ تسهیلگر در شبکه ملی بهرهوری ایران به منزله یک شبکه نوآوری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 116-153]
پ
-
پیشوایی، میر سامان
واکاوی نقش میاندارِ تسهیلگر در شبکه ملی بهرهوری ایران به منزله یک شبکه نوآوری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 116-153]
ح
-
حبیبی راد، امین
ارائه مدل محرکهای صنعت 4.0 در بهداشت و درمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 85-115]
-
حجازی، سید رضا
بررسی و طراحی الگوی کارآفرینی فناورانه در حوزه زیستفناوری [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 37-92]
خ
-
خیاط زاده، عاطفه
طراحی مدل علّی پیشایندهای نوآوری مخرب در حوزه خدمات درمانی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-35]
ذ
-
ذاکری، امیر
واکاوی نقش میاندارِ تسهیلگر در شبکه ملی بهرهوری ایران به منزله یک شبکه نوآوری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 116-153]
س
-
سلطانیه، هدیه
تعیین کننده های قصد استفاده مداوم از سیستم های اقتصاد اشتراکی(مورد مطالعه: تاکسی های اینترنتی) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 201-235]
ش
-
شریعتی، زینب
بررسی ابزارهای سیاستی حمایت از نوآوری باز در شرکتهای دانشبنیان در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 41-84]
-
شول، عباس
طراحی مدل علّی پیشایندهای نوآوری مخرب در حوزه خدمات درمانی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-35]
ص
-
صالحی نژاد، فاطمه
شناسایی و اولویت بندی عوامل حاکمیتی مؤثر بر پیاده سازی موفق فناوری مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکت های ساختمانی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 93-132]
-
صفدری رنجبر، مصطفی
بررسی ابزارهای سیاستی حمایت از نوآوری باز در شرکتهای دانشبنیان در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 41-84]
ط
-
طالبی، حامد
عوامل تعیین کننده تمایل کشاورزان برای استفاده از کشاورزی دانشبنیان در استان مازندران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-40]
-
طبیب زاده، فیروزه
بررسی و طراحی الگوی کارآفرینی فناورانه در حوزه زیستفناوری [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 37-92]
ع
-
عزیزی، محمد
تعیین کننده های قصد استفاده مداوم از سیستم های اقتصاد اشتراکی(مورد مطالعه: تاکسی های اینترنتی) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 201-235]
-
عزیزی خالخیلی، طاهر
عوامل تعیین کننده تمایل کشاورزان برای استفاده از کشاورزی دانشبنیان در استان مازندران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-40]
ف
-
فر تاش، کیارش
بررسی ابزارهای سیاستی حمایت از نوآوری باز در شرکتهای دانشبنیان در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 41-84]
-
فلسفی، رضا
شناسایی و اولویت بندی عوامل حاکمیتی مؤثر بر پیاده سازی موفق فناوری مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکت های ساختمانی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 93-132]
ق
-
قاسمی، کیمیا
تأثیر مقررات زیستمحیطی بر رفتار نوآورانه تکنولوژیکی سبز با میانجیگری قصد فناوری سبز نوآورانه در شرکت مدیران خودرو [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 217-189]
-
قاسمی، محمد
تأثیر مقررات زیستمحیطی بر رفتار نوآورانه تکنولوژیکی سبز با میانجیگری قصد فناوری سبز نوآورانه در شرکت مدیران خودرو [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 217-189]
ک
-
کریمی تکلو، سلیم
طراحی مدل علّی پیشایندهای نوآوری مخرب در حوزه خدمات درمانی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-35]
م
-
محسنی کیاسری، مصطفی
عوامل تعیین کننده تمایل کشاورزان برای استفاده از کشاورزی دانشبنیان در استان مازندران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-40]
-
مزروعی نصرآبادی، اسماعیل
ارائه مدل محرکهای صنعت 4.0 در بهداشت و درمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 85-115]
-
منتی، رضوان
شناسایی پیشایندها و پسایندهای شکلگیری دستیارهای صوتی هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 163-199]
-
موسی خانی، مرتضی
بررسی و طراحی الگوی کارآفرینی فناورانه در حوزه زیستفناوری [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 37-92]
-
موسوی، سیدنجم الدین
شناسایی پیشایندها و پسایندهای شکلگیری دستیارهای صوتی هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 163-199]
-
موسوی زاده، سیده مریم
شناسایی پیشایندها و پسایندهای شکلگیری دستیارهای صوتی هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 163-199]
-
موسوی نژاد، سیدهادی
ارتقای چابکی صنعت محتوای دیجیتال در ایران: نگاهی به نقش استراتژی دانش و دارایی فکری در بازاریابی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 133-162]
و
-
وحدتی، حجت
شناسایی پیشایندهای نوآوری ناب دراستارتآپهای خدماتی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 155-188]
-
وحدتی، حجت
ارتقای چابکی صنعت محتوای دیجیتال در ایران: نگاهی به نقش استراتژی دانش و دارایی فکری در بازاریابی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 133-162]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد